Yhteistyökumppanimme

FOODIN

Foodin on Jyväskyläläinen perheyritys, joka maahantuo ja valmistaa eettisiä luomuelintarvikkeita.

www.foodin.fi verkkokaupasta jäsenille -20% normaalihintaisista tuotteista.

.foodin_logo

PILATESKAUPPA.FI

Pilateskauppa.fi on vuodesta 2008 toiminut pilates- ja joogatuotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Valikoimastamme löydät mm. laajan valikoiman mattoja, suositut pilatesrullat ja -pallot, laadukkaat bambuvaatteet sekä varvassukat. Tilaa parhaat Mind&Body -hyvinvointituotteet netistä helposti ja nopeasti.
Avoinna 24/7.Tervetuloa!

www.pilateskauppa.fi sivuston kaikista normaalihintaisista tuotteista jäsenille -10%

Pilateskauppa_54pix

ALIGNPILATES.FI

Alignpilates.fi on suomen ensimmäinen laitepilatekseen erikoistunut sivusto. Sivustolta löydät laajan valikoiman studiolaatuisia pilateslaitteita kuten reformerit, half ja full cadillacit, ladder barrelit, combo chairit, kaaret sekä paljon muita laitteita ja apuvälineitä. Valikoimissamme on myös kotikäyttöön suunniteltuja pilateslaitteita.

Alignpilates tarjoaa myös kattavat huolto-, asennus- ja varaosapalvelut. Näin sinun ei itse tarvitse keskittyä laitteiden puolesta kuin itse tekemiseen. Anna meidän hoitaa kaikki muu.

Tarjoamme Suomen pilatesyhdistyksen jäsenille yhden vuoden ilmaisen huoltosopimuksen Alignpilates -laitteille.

Showroomimme sijaitsee Espoon Leppävaarassa, jossa voit tutustua tarkemmin laitteisiin – sovi esittely ja toteuta unelmasi!

www.alignpilates.fi sivustolta jäsenille -10% kaikista Align-Pilates tuotteista pl. laitteet.

alignpilatesfi-logo

TAMPEREEN PILATES STUDIO

Firstbeat sykevälianalyysi yksilöpalautteella -15% (Norm. 180€)

Firstbeat Hyvinvointianalyysi kertoo, kuinka keho reagoi arjen erilaisissa tilanteissa. Ympärivuorokautinen sykevälimittaus (3vrk) kuvaa yksilöllisesti kuormittavia ja palauttavia tekijöitä sekä liikunnan vaikutusta. Tieteellisesti kehitetty Hyvinvointianalyysi kertoo kehon voimavaroista ja nostaa pöydälle asiat, jotka parantavat jaksamista, kuntoa ja terveyttä.

Tampereen Pilates Studio

Vilmankämmen

TERO KATTILAKOSKI

Aloittelijan ja edistyneen Pilates ohjelmat DVD jäsenille -40% kun tilaat 2 tai enemmän (norm. 25€/kpl).

www.terokattilakoski.com

DVD kansiDVD takakansi

Fysioterapia & Pilates TAIKA

Pilates ja TAIKA-ilmatunnit Tampereen keskustassa. Osoite Aleksis Kiven Katu 18 B, 33210 Tampere. Tampereen OMT-keskuksen salissa ohjatuista TAIKA-tilaustunneista jäsenille -10%.

www.fptaika.com

taika 8 pieni

MYHAPPYFEET.FI

Myhappyfeet-sukat ovat suunniteltu erottamaan ja linjaamaan varpaat niiden luonnolliseen asentoon, mikä mahdollistaa jalkaterän oikean toiminnan. Päivittäinen kävely, juokseminen, hypyt ja urheiluharrastukset kohdistavat suuren rasituksen jalkaterille. Tästä syystä niiden luonnollinen toiminnan huomioiminen ja ”huoltotoimenpiteet” ovat usein unohdettuja, mutta sitäkin tärkeämpiä. Myhappyfeet-sukat ovat helppo, mukava ja tehokas tapa aloittaa jaloista huolehtiminen.

Myhappyfeet.fi -sivusto antaa jäsenetuna -15 % alennuksen kaikista tilauksista, jotka sisältävät enemmän kuin yhden sukkaparin.

myhappyfeet

EBNSTORE.FI

LUONNOLLISELLA ASIALLA

EBN Store on paljasjalkakenkien ja luonnollisen liikkumisen parissa toimiva yritys. Paljasjalkakengät, polkujuoksuvarusteet, laadukkaat tekstiilit ja ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi ovat toimintamme kulmakiviä. Mielestämme ihmisen keho on mestariteos ja haluamme toimia tuotteiden ja toiminnan parissa jotka tukevat ihmisen luonnolista liikkumista, missä ikinä liikutkin.

EBNStore.fi sivusto tarjoaa kaikista tuotteista -15% alennuksen yhdistyksen jäsenille.

EBN-Store_logo_vaaka