JÄSENTIEDOTTEET

KEVÄTKOULUTUS 2020

Järjestämme yhdistyksen perinteisen kevätkoulutuksen tällä kertaa la 28.3 Tampereella. Koulutuksen ohjelma on seuraava:

Klo 9:30–10:00                   Koulutuksen avaus
Klo 10:00–13:00                 Markkinointikouluttaja Johannes Hesso: Miten myyn pilatesta digikanavissani ja Googlessa?
Klo 13:00–14:00                 Lounas
Klo 14:00–15:00                 Yhdistyksen vuosikokous
Klo 15:00–17:00                 Rinnakkaiset työpajat:

LAITEtyöpaja, Ulla Mannila:
”Tower-päädyn käyttö osana laiteharjoittelua – käymme läpi monipuolisen liikemateriaalin ja pohdimme, miksi liikkumaton alusta ja kiinteät jousivastukset haastavat kehoa eri tavalla kuin reformer.”

MATTOtyöpaja, Tero Kattilakoski:
”Pallo pilatesvälineenä – miten liike muuttuu, kun käytössä on pilatespallot ja painopallot.”

Klo 17:15–18:15                 Kaikille yhteinen treenitunti

Koulutus järjestetään Kauppi Sports Centerissä (Kuntokatu 17). Koulutuksen hinta on jäsenille 60 € ja ei-jäsenille 120 €. Hinta sisältää lounaan. Koulutukseen ilmoittaudutaan viimeistään 12.3.2020 kahdella vaihtoehtoisella lomakkeella riippuen siitä, kumpaan työpajaan osallistut. Mukaan koulutukseen mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 55 osallistujaa, ja laitetyöpajaan ilmoittautumisjärjestyksessä 20 osallistujaa. Laite-työpajaan + koulutukseen ilmoittaudutaan täällä ja mattotyöpajaan + koulutukseen ilmoittaudutaan täällä. Koulutuksen voi perua kuluitta viimeistään 12.3.2020. Tervetuloa koulutukseen!

Lämpimästi tervetuloa koulutukseen!