JÄSENTIEDOTTEET

SYYSKOULUTUS 2019

Tämän vuoden syyskoulutus järjestetään lauantaina 23.11. Helsingissä. Koulutuksen teemana on mattopilateksen klassinen repertuaari. Koulutuksen ohjelma on seuraava:

Klo 9:30 Koulutuksen avaus
Klo 9:45–11:15 Klassisen repertuaarin aamutreeni, Heikki Lempiäinen
Klo 11:15–12:45 Lounas, Ravintola Perho
Klo 12:45–15:45 Klassisen repertuaarin mattosarja – miten muokkaan liikesarjan sopivaksi kaikille? Mikko Utecht
Klo 15:45–16:00 Koulutuksen päätös

Koulutus järjestetään Etu-Töölön lukiossa (Arkadiankatu 26). Koulutuksen hinta on jäsenille 60 € ja ei-jäsenille 120 €. Hinta sisältää lounaan. Lisätietoa koulutuksesta ja ilmoittautumiset: https://edge.flomembers.com/pilates-yhdistys/events/register/c9f0f895fb98ab9159f51fd0297e236d

Yhdistyksen pikkujoulut lauantaina 23.11.2019

Koulutuksen jälkeen on mahdollista jatkaa yhdessä iltaa kulttuurin – ja tietenkin hyvän seuran – parissa Helsingin kaupunginteatterilla, Martti Suosalon Parasta elämässä- monologiesityksen merkeissä. Esitys alkaa klo 19, joten koulutuksen jälkeen ehtii rauhassa syödä ja siistiytyä ennen iltaohjelmaa 🙂

Pikkujoulujen osallistumismaksu on yhdistyksen jäsenille puolet teatterilipun hinnasta, 18€. Varmista paikkasi ilmoittautumalla pikkujouluihin viimeistään 20.10. Tämä on myös pikkujouluilmoittautumisen viimeinen peruutuspäivä. Huomioithan, että lippuvarausteknisistä syistä pikkujouluilla on eri peruutus- ja ilmoittautumisaika kuin koulutuksella.

Lue lisää esityksestä täältä: https://teatterimatka.fi/parasta-elamassa-komedia-helsingin-kaupunginteatteri/

Lämpimästi tervetuloa koulutukseen!