Suomen Pilates yhdistyksen jäsenedut

FOODIN

Foodin on jyväskyläläinen perheyritys, joka tuo maahan ja valmistaa eettisiä ja laadukkaita luomuelintarvikkeita ja superfoodeja. Tavoitteenamme on luoda parempaa ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin. Kestävästi ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: sinä, viljelijät ja ympäristö. Tarjoamme www.foodin.fi verkkokaupasta jäsenille -20% normaalihintaisista tuotteista koodilla SPY.

foodin_logo

PILATESKAUPPA.FI

Pilateskauppa.fi on vuodesta 2008 toiminut pilates- ja joogatuotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Valikoimastamme löydät mm. laajan valikoiman mattoja, suositut pilatesrullat ja -pallot, laadukkaat bambuvaatteet sekä varvassukat. Tilaa parhaat Mind&Body -hyvinvointituotteet netistä helposti ja nopeasti. Avoinna 24/7. Tarjoamme www.pilateskauppa.fi sivuston kaikista normaalihintaisista tuotteista jäsenille -10% koodilla SPYJÄSEN.

Pilateskauppa_54pix

ALIGNPILATES.FI

Alignpilates.fi on Suomen ensimmäinen laitepilatekseen erikoistunut sivusto. Sivustolta löydät laajan valikoiman studiolaatuisia pilateslaitteita kuten Reformerit, Half ja Full Cadillacit (torni ja trapetsi), Ladder Barrelit, Combo Chairit (Wunda Chair), kaaret sekä paljon muita laitteita ja apuvälineitä. Valikoimissamme on myös kotikäyttöön suunniteltuja pilateslaitteita. Alignpilates.fi tarjoaa kattavat huolto-, asennus- ja varaosapalvelut – suomeksi. Näin sinun ei itse tarvitse keskittyä laitteiden puolesta kuin itse tekemiseen. Anna meidän hoitaa kaikki muu. Tarjoamme Suomen pilatesyhdistyksen jäsenille yhden vuoden ilmaisen huoltosopimuksen Alignpilates-laitteille. Showroomimme sijaitsee Espoon Leppävaarassa, jossa voit tutustua tarkemmin laitteisiin – sovi esittely ja toteuta unelmasi! http://www.alignpilates.fi- sivustolta jäsenille -10% kaikista Align-Pilates tuotteista pl. laitteet. Kauttamme myös OP:n myöntämää rahoitusta.

alignpilatesfi-logo

TAMPEREEN PILATES STUDIO

Firstbeat sykevälianalyysi yksilöpalautteella -15% (Norm. 180€). Firstbeat Hyvinvointianalyysi kertoo, kuinka keho reagoi arjen erilaisissa tilanteissa. Ympärivuorokautinen sykevälimittaus (3 vrk) kuvaa yksilöllisesti kuormittavia ja palauttavia tekijöitä sekä liikunnan vaikutusta. Tieteellisesti kehitetty Hyvinvointianalyysi kertoo kehon voimavaroista ja nostaa pöydälle asiat, jotka parantavat jaksamista, kuntoa ja terveyttä.

Tampereen Pilates Studio

Vilmankämmen

TREENIKAMAT.FI

Monipuolinen treenivälineiden verkkokauppa. Laaja valikoima pilates- ja joogatarvikkeita, kuten tukipalat, varvassukat, matot ja pallot. Olemme myös erikoistuneet kehon ja mielen hyvinvointiin, ja kaupastamme löytyy mm. hierontavälineitä, tyynyjä ja peittoja. Suomen Pilatesyhdistyksen jäsenille kaikista normaalihintaisista tuotteista -10%.